avatar

D.U.K.

Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Jei nerandate reikiamos informacijos, susisiekite su mumis el. paštu info@mrbiceps.lt arba klientų aptarnavimo telefonu +370 646 21250. Dirbame I–V 10:00–20:00, VI–VII 11:00–18:00 (išskyrus švenčių dienas).

Per kiek laiko pristatote užsakymą?

Siuntos paruošiamos, išsiunčiamos ir pristatomos per 1–2 darbo dienas po patvirtinto apmokėjimo.

Ar turite fizinę parduotuvę?

Esame įsikūrę šiose vietose:
Kauno g. 30, Vilnius;
Žirmūnų g. 64, Prekybos centras „Hyper Rimi“, Vilnius.

Ar galiu atsiimti užsakymą fizinėje parduotuvėje?

Taip, atsiimti prekes galite visose mūsų fizinėse parduotuvėse, kai gaunate pranešimą, jog Jūsų užsakymas paruoštas atsiėmimui.

Kokiais būdais siunčiate užsakymus?

Siuntimo paslaugas teikiame per DPD, OMNIVA ir SmartPosti.

Kodėl mano užsakymas vis dar rodomas kaip neapmokėtas, nors atlikau bankinį pavedimą?

Mokėjimai tikrinami rankiniu būdu darbo dienomis iki 14 val. Kai jūsų mokėjimas bus gautas, apie tai informuosime jus atskiru el. laišku.

Ar galima įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?

Taip, užsakyme pasirinkite, kad perkate kaip įmonė, ir nurodykite įmonės rekvizitus.

Ką daryti, jei negavau visų užsakytų prekių arba gavau tokias, kurių neužsakiau?

Dėl visų neatitikimų kreipkitės el. paštu info@mrbiceps.lt. Nurodykite užsakymo numerį, ir mes išspręsime visas klaidas.

Ar galima prie jau atlikto užsakymo pridėti prekių?

Taip, jei užsakymas dar nebuvo išsiųstas, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, ir mes informuosime, ar yra galimybė pridėti prekių.

Mano užsakymas vėluoja, kada galima jo tikėtis?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi. Konsultantas suteiks tikslią informaciją apie numatomą pristatymo datą.

Kiek laiko galioja el. dovanų kuponas?

Elektroninis dovanų kuponas galioja 120 dienų nuo jo įsigijimo dienos.

Ar galima grąžinti el. dovanų kuponą?

Ne, elektroninis dovanų kuponas nėra grąžinamas ir nėra keičiamas į pinigus.

Ar galima pratęsti el. dovanų kupono galiojimo terminą?

Ne, elektroninio dovanų kupono galiojimo termino pratęsti negalima.

Ką daryti, jei gavau brokuotą ar pažeistą produktą?

Jei gavote brokuotą ar pažeistą produktą, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu info@mrbiceps.lt. Laiško temoje nurodykite užsakymo numerį ir pridėkite nuotraukas arba vaizdo įrašus kaip įrodymą. Gavę Jūsų laišką, mes išnagrinėsime situaciją ir susisieksime su Jumis.

Ką daryti, jei užsakyme trūksta produkto?

Jei užsakyme trūksta produkto, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu info@mrbiceps.lt. Laiško temoje nurodykite užsakymo numerį ir parašykite, kokių produktų trūko. Gavę Jūsų laišką, išnagrinėsime situaciją ir susisieksime su Jumis.

Ką daryti, jei laiku neatsiėmiau siuntos?

Jei neatsiėmėte siuntos laiku, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi. Jūsų užsakymas grįžo atgal į mūsų sandėlį, todėl reikėtų suderinti tolimesnį siuntos atsiėmimą.

Ar turite nuolaidos kodą?

Nuolaidos kodai skelbiami mūsų Instagram paskyroje @mrbiceps.lt. Rekomenduojame sekti mūsų socialinius tinklus, kad nepraleistumėte galiojančių nuolaidų kodų.